niedziela, 22 grudnia 2019

823 trasa - 21.12.2019

Ustroń Rynek - Grażyńskiego - Ustroń Rynek.

Od kilku lat okres bezpośredni przed Bożym Narodzeniem to także Jarmark Świąteczny w moim Ustroniu. Tradycji stanie się zadość i również w tym roku tam zagoszczę. Miałem być dwa dni, w sobotę i niedzielę, ale dziś po długim okresie bezsenności wreszcie sen zagościł w moim organizmie bezpośrednio po obiedzie. Poddałem się jego woli i tak trasa jednodniowa jest faktem.
Zaczęło się wszystko tutaj na rynku o14.45 kiedy tu przyszedłem, potem zahaczyłem o ulicę Grażyńskiego, by znowu tu powrócić i zostać do końca.
Oprócz typowego jarmarku w tym roku już po raz drugi gości u nas Radio Zet. Każdy tu znajdzie coś dla siebie, a także można spotkać różnych znajomych.
Na scenie płoną 3 świece adwentowe, a o 15.15 pojawi się na niej zespół Kasia, Skiba i Ja, jak zapowiedziała wokalistka z tych Tychów. Potrafiła wciągnąć do zabawy publiczność, ale też podczas tego występu zaczął padać deszcz i tak było do końca.
Po tym energetycznym występie przyszła kolej na Karolinę Kidoń & Sing It Out. To dla nich tutaj głównie znalazłem się i swoim występem mi to wynagrodzili. Jakże pięknie zharmonizowane głosy i ten świetnie dobrany repertuar, sama radość i duma, że takich ludzi w Ustroniu mamy.
Był bis mimo deszczu i w jego kroplach o 17.10 kończy się ta rozśpiewana trasa.
Święta za pasem i dlatego wszystkim odwiedzającym blog życzę zdrowia i radości z Narodzenia Pana.




6 komentarzy:

  1. To już trzecie moje święta za granicą i dałeś mi trochę radości z Ustronia. Trochę mi żal że tam znowu nie będę.
    Za życzenia dziękuję i chciałabym cię uściskać ale to poza możliwościami. Życzę ci w pierwszej kolejności zdrowia i jakiejś ciekawej poświątecznej trasy. Zawsze ta sama AC.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czuję się uściskany wirtualnie. Dzięki. Zawsze ten sam ja.

      Usuń
  2. Fajna impreza. U nas też była ale już dwa tygodnie temu gdy nie było jeszcze czuć klimatu Bożego Narodzenia. Życzę Ci wesołych, zdrowych świąt, błogosławieństwa Bożego na cały Nowy Rok i wielu ciekawych wycieczek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za życzenia dopiero teraz, ale miałem zgodnie z postanowieniem, począwszy od Wieczerzy Wigilijnej i przez całe Boże Narodzenie, czas wolny od internetu.
      Zatem Wesołych Poświąt i szczęścia w Nowym Roku.

      Usuń
  3. Pięknie - choć jednak jest tęsknota za śniegiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczytach śnieg mamy, spogląda na nas a my na niego. Lepiej by było, gdyby zszedł niżej, ale na razie nie chce. Wszystkiego dobrego.

      Usuń